Per crear fitxes de cal.ligrafia amb lletra lligada

Del blog Idees magistrals, he extret aquesta eina per practicar la lletra lligada. Es pot crear plantilles de cal·ligrafia per a que la copiin els alumnes. Es pot introduir el text o paraules que es vulguin treballar en aquell moment (nom dels nens i nens, dies de la setmana, dites dels mesos, vocabulari específic, etc.)

Es pot triar la pauta montessori, línia simple o quadrícula i, a més, es pot utilitzar diferents tipus de lletres (MeMima, Massallera, MamutP). Fins i tot, es tria el número de línies per copiar.

Si cliqueu sobre la imatge anireu a la pàgina per crear les vostres fitxes.



12 comentaris:

  1. M'anirà fantàstic pel meu fill.
    Gràcies

    ResponElimina
  2. És justament el que buscava! Moltes gràcies!

    ResponElimina
  3. M'alegra molt que us sigui útil!

    ResponElimina
  4. Perfecte, moltíssimes gràcies!!!! Jo i el meu fill estem molt contents ;-)

    ResponElimina
  5. És justament el que buscava! Moltes gràcies!

    ResponElimina
  6. Genial, li he fet un quadernet a la meva neboda Ariadna.

    ResponElimina
  7. Fantastic... Moltes gràcies des de l'Empordà.

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies, va molt bé. Li diré a la mestra de cicle inicial, gran eian!

    ResponElimina